Selasa, 13 Disember 2011

broadband yang beruk

ni dah geram sangat dah ni, hampir dua minggu tak boleh nak surf internet... kalau dapat connect pun tapi buka, cam nak hempas je laptop..

kali ni tak mahu komen pasal politik. nak komen pasal broadband. asal balik kampung je, mesti susah sangat nak surf internet. 1st guna celcom, tukar ke digi, tukar kat maxis, tukar kat digi semula. semua hampeh. macam nak roboh aja tiang pemancar signal, servis semua langsung tk guna. aku boleh terima kalau kat kampung isteri aku banyak bukit bukau. tapi kat kampung aku rata, dari pekan hingga rumah family aku. tanya family pasal streamyx pulak, konon tak cukup kouta untuk dapat pasang streamyx. betul ke.. nak apply streamyx pun mesti ada kouta ke... wal hal kampung aku jauh cuma 7km je.. ni yang macam nak sumpah seranah aja... ni pun dapat buka dah hampir tengah malam, gprs dengan 1 bar, kalau banyak flash, esok pagi pun tak pasti boleh buka... line signal hndphone penuh tapi line internet....

nak tahu kes peliwat tu pun payah sangat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan