Rabu, 16 November 2011

Klon Anwar

Anwar tak mengaku yang dia ada main dengan cina doll. dia kata tak kenal pelaku dalam video seks tu. apa yang eskay tu buat semuanya atas kerja jahat umno termasuk sumpah eskay kat mesjid tu. ini maknanya, umno telah mengklonkan jasad Anwar untuk main dengan cina doll tu.. hui... kalau gitu, akan wujudlah video nik aziz, haji hadi, lim anak beranak cucu, karpal singh... sebab umno berjaya mengklon Anwar...

kalau bukan kau yang main anwar, kenapa kau tak mahu saman UMNO yang kau kata fitnah kau, datuk t tu, dan bloggers yang bagi pecah perangai setan kau tu.. aku sumpah kau Nuar, kalau bukan kau yang main dan liwat Saiful, kau jadi PM Malaysia, kalau sebaliknya, kau memang akan ke penjara sg buluh...


Video Seks - Anwar Buat Laporan Polis.
16 Nov 2011 5:04PM



SHAH ALAM 16 Nov. - Ketua Pembangkang Dato' Seri Anwar Ibrahim sebentar tadi telah membuat laporan polis berhubung siasatan terhadap isu video seks yang didakwa melibat kan beliau.

Menurut wakil peguam beliau S.Sivarasa mendakwa siasatan pihak polis terhadap pertuduhan tersebut adalah tidak masuk akal.

"Kami nampak semua ini tidak masuk akal. Mereka menyiasat video seks ini di bawah Seksyen 182 Kanun Jenayah yang jelas tidak relevan sama sekali".

Dalam pada itu Dato' Seri Anwar menjelaskan beliau diminta hadir untuk memberi keterangan bahawa ada laporan daripada pegawai polis terhadap beliau.

''Tapi ini satu lagi percubaan usaha khianat fitnah jahat pemimpin Umno untuk menghalang saya dari menjalankan tugas sebagai ketua pembangkang dalam kegiatan politik yang sah."

Anwar telah membuat Laporan Polis di Balai Polis Kepong.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
Bekas Timbalan Perdana Menteri tersebut sebelum ini telah diserang oleh Datuk Eskay dan 2 rakan beliau yang menggelarkan diri mereka Datuk T dengan memaparkan Video Seks melibatkan Pemimpin Politik.

Datuk Eskay mendakwa lelaki di dalam Video tersebut merupakan bekas sahabatnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar menafikan sekeras-kerasnya malah menganggap ianya satu serangan jahat bagi menyekat beliau mendedahkan kepincangan Kerajaan BN.



RALAT - Laporan Polis dibuat di Balai Polis Kepong.Harap maklum.


Link

Tiada ulasan:

Catat Ulasan